Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Poradenský proces a budování poradenského vztahu v sociální práci - zaměřeno na práci s dětmi a mladistvými
Tématická oblast Sociální práce
Variabilní symbol 17019
Lektor Mgr. Mucalová Lucie
Pobočka Olomouc
Místo konání Více info...Regionální kancelář Olomouc, Fibichova 2, Olomouc
Datum konání 11. 4. 2017 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1500,- Kč
Akreditace MPSV - č. 2015/0280-SP
Cíl kurzu Absolvent získá základní přehled o problematice poradenského procesu v pomáhajícím poradenství, o způsobech budování a udržování žádoucího poradenského vztahu v rámci pomáhajícího poradenství. Absolvent bude schopen identifikovat jednotlivé zdroje, pomocí kterých je sledovaný vztah budován a udržován, jakož i bariéry, které brání jeho efektivnímu vytvoření. Bude schopen rozpoznat možná případná úskalí vzájemné komunikace a spolupráce s klientem a zvolit vhodnou komunikační strategii v poradenském procesu.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obcí, měst, krajů, úřadů práce, sociálním pracovníkům zařízení sociálních služeb a dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Program kurzu:
1. Poradenský proces, pomáhající poradenství a znaky pomáhajícího poradenství - základní terminologie, typologie poradenství, znaky pomáhajícího poradenství, poradenský proces, cíl poradenského procesu, přístupy volené v práci s klientem, poradenský vztah.
2. Fáze poradenského procesu - vysvětlení jednotlivých fází, kroků poradenského procesu, příprava poradenského procesu, vzájemné přijetí aktérů procesu pomoci, porozumění problému, hledání cest řešení problému, ukončení poradenského procesu.
3. Empatie, akceptace a autentičnost jako zdroje budování poradenského vztahu - navazování a budování kontaktu a vztahu s klientem, bariéry utvoření poradenského vztahu na úrovni osobnostní struktury jedince, bariéry na úrovni realizace komunikativního procesu, role poradce v poradenském procesu, plánování cílů a kroků řešení problémů. Hraní rolí, řešení případů z praxe, diskuse.
4. Průběh komunikace mezi poradcem a klientem - práce se zakázkou klienta, postupy vedoucí k budování nosného vztahu, neverbální a verbální komunikace, aktivní naslouchání, konkurence, pasivita a asertivita jako legitimní strategie v procesu poradenské činnosti, vedení rozhovoru, práce s emocemi klienta.
5. Hraní rolí, případy z praxe, diskuse.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design