Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Jak zvládat a komunikovat s klienty a jejich rodinami v náročných životních situacích - dvoudenní kurz, POSLEDNÍ 3 VOLNÁ MÍSTA
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 27091
Lektor PhDr. Honzlová Ivana
Pobočka Praha
Místo konání Více info...Regionální kancelář Praha, Opletalova 1417/25, Praha 1 - Nové Město (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Datum konání 3. 10. 2017 - 4. 10. 2017
Čas konání 08:30 - 13:30
Časový rozsah 2 dny/12 hodin
Cena 3400,- Kč
Akreditace MPSV - č. 2013/1647-PC/SP/VP
Cíl kurzu Absolvent se seznámí s problematikou vážně nemocných a umírajících klientů, s možnostmi, jak poradit a pomoci klientovi v této náročné životní situaci, jak porozumět nevyléčitelně nemocným, jejich individuálnímu prožívání, chování i emocím doprovázejících nemoc, jak komunikovat s těžce nemocnými, jejich rodinami a také jak obnovovat vlastní psychickou energii pro službu druhým.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obecních,městských úřadů,úřadů práce, pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu 1. Nemoc a umírání - základní pojmy, terminálně nemocní, fáze období umírání, hiearchie potřeb těžce nemocného, jednotlivé fáze v praxi, jak reagovat a komunikovat, jak pozorozumět některým formám chování, proíání emocí.
2. Jak komunikovat s těžce nemocným klientem - čeho se vyvarovat, příklady otázek, doteky, potřeby umírajících, charta umírajících.
3. Rodina nemocného, dopad nemoci na rodinu v emocionální a sociální oblasti, adaptace rodiny na život s nemocí, komunikace v rodině.
4. Komunikace s pozůstalými - jak komunikovat, čeho se vyvarovat.
5. Vážně nemocné dítě v rodině - čemu čelí rodina, co prožívá ohrožené dítě, rodina.
6. Nejčastější chyby v přístupu a komunikaci ke klientům.
7. Negativní dopady na pracovníka, hlavní nebezpečí pro vyhoření.
8. Psychohygiena pracovníka.
9. Focusing - základní pojmy, vysvětlení techniky, focusing v praxi.
10. Relaxační techniky v praxi - nácvik jednoduchýh relaxačních technik.
11. Diskuse a odpovědi na dotazy.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design