Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu Jednání s klientem s agresivním chováním - úvod do problematiky
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 16044
Lektor PhDr. Vaculová Markéta, MBA
Pobočka Olomouc
Místo konání Více info...Regionální kancelář Olomouc, Fibichova 2, Olomouc
Datum konání 9. 9. 2016 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 13:30
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Cena 1500,- Kč
Akreditace MPSV - č. 2015/0138-PC/SP/VP/PP
Cíl kurzu Cílem kurzu je poskytnout ucelené informace o příčinách agresivity klientů, v čem spočívá obtížnost komunikace s nimi a co prohlubuje jejich duševní krizi, seznámit s charakteristikou problémových klientů a základními požadavky na efektivní jednání a vyjednávání.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům sociálních odborů obcí, krajů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu 1. Agresivita a její původ v lidském chování.
2. Agresivní projevy klienty - náhlé konflikty, klient s agresivitou jako osobnostním rysem.
3. Charakteristika problémových klientů.
4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů, zpracování zážítků z konfliktních situací.
5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design