Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu Řešení konfliktních situací s klienty a zvládání stresu a stresové zátěže - DVOUDENNÍ KURZ V TERMÁLNÍCH LÁZNÍCH CHRASTAVA s relaxačním programem OBSAZENO, další termín 2. - 3. 11. 2017
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 27078
Lektor Mgr. Mucalová Lucie
Pobočka Praha
Místo konání Termální lázně Chrastava
Datum konání 5. 9. 2017 - 6. 9. 2017 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 9:00 - 14:00
Časový rozsah 2 dny/12 hodin
Cena 3950,- Kč
Akreditace MPSV - č. 2014/1183-PC/SP/VP/PP, 2015/0140-PC/SP/VP/PP
Cíl kurzu Cílem kurzu je interaktivní formou ukázat možné přístupy k řešení konfliktů s klienty a zefektivnit způsob a výsledek jednání, poskytnout účastníkům možnost uvědomit si příčiny vlastního stresu a ukázat možnosti, jak se vyrovnat se zátěžovými situacemi v práci i v osobním životě.
Cílová skupina Kurz je určen především pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytující sociální službu a všem dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu Místo konání kurzu: Termální lázně Chrastava, Bilokostelecká 128, 463 31 Chrastava - informace o lázních naleznete na http://www.laznechrastava.cz
Čas konání kurzu:
5. 9. zahájení v 10:00 hodin
6. 9. ukončení kurzu 14:00 hodin

Speciální nabídka za zaváděcí cenu 3.950,- Kč
Cena zahrnuje: ubytování, stravování, 5. 9. odpolední pobyt v areálu lázní - k dispozici ohřívaný bazén, vířivka, sauna, možnost doobjednat si další služby dle nabídky lázní


Absolventi obdrží osvědčení o absolvování dvou jednodenních kurzů
Řešení konfliktních situací s klienty
Zvládání stresu a stresové zátěže

Program:
Řešení konfliktních situací s klienty

1. Psychologické aspekty konfliktu.
2. Vedení rozhovoru v konfliktní situaci.
3. Řešení konfliktu s klientem.
4. Vyjednávání, řešení námitek a uplatnění asertivního přístupu v konfliktních situacích.
5. Trénink vedení rozhovorů v konfliktních situacích.
6. Diskuse, řešení případů z praxe, odpovědi na dotazy.


Zvládání stresu a stresové zátěže

1. Stres a stresová zátěž - biologická a psychická zátěž, souvislost s pyramidou potřeb, druhy stresu, rozměry stresu, signály stresu, formy reakce na stres.
2. Strategie zvládání zátěžových situací a stresu - strategie zaměřené na problém, zvládnutí emocí, únik, obranné mechanismy, psychogenní emoční přeladění, asertivní komunikací proti stresu.
3. Syndrom vyhoření, příčiny vzniku a jeho projevy.
4. Souvislost stresu, motivace a syndromu vyhoření.
5.Praktická cvičení a testy.
6.Umění relaxace - jednotlivé druhy, možnosti využití, praktický nácvik jednoduchých relaxačních technik.
7. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design