Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 38032
Lektor Bc. Reitmayerová (Weberová) Alena
Pobočka Ostrava
Místo konání Více info...Hotel Maria, Přívozská 23, Ostrava
Datum konání 21. 6. 2018 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1600,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2018/0179-SP/PC/VP
Cíl kurzu Cílem kurzu je získání znalostí a dovedností potřebných pro účinnou argumentaci při jednání s klienty a rodinnými příslušníky.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obcí a měst, sociálním pracovníkům a pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Kurz je organizován ve spolupráci s organizací Dítě, rodič, prarodič, z. ú.
Program:
1. Typy klientů.
2. Zdravý vývoj jedince.
3. Efektivní komunikace.
4. Motivace lidského jednání.
5. Diskuse a odpovědi na dotazy.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design