Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Komunikace s klientem v duševní krizi
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Akreditace MPSV - č. 2010/325-PC/SP/VP akreditace ukončena
Cíl kurzu Cílem kurzu získat základní znalosti o krizi a chování klienta v duševní krizi a osvojit si komunikační dovednosti potřebné při komunikaci s klientem v duševní krizi.
Cílová skupina Kurz je určen všem pracovníkům, kteří se při své práci setkávají s klienty v krizových situacích a chtějí se zdokonalit v komunikaci s nimi.
Program kurzu 1. Krize a duševní krize - vymezení základních pojmů.
2. Chování klienta v duševní krizi.
3. Komunikace s klientem v duševní krizi.
4. Psychoterapeutická pomoc a krizová intervence.
5. Trénink vedení rozhovorů.
6. Diskuse, řešení případů z praxe, odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design