Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Typologie klientů a zvládací strategie - úvod do problematiky
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Akreditace MPSV - č. 2011/0392-PC/SP/VP akreditace ukončena
Cíl kurzu Cílem kurzu je umožnit účastníkům osvojení znalostí o jednotlivých typech klientů, o možných komunikačních strategiích s jednotlivými typy klientů a osvojit si komunikační dovednosti potřebné pro komunikaci v obtížných situacích.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům obecních, městských a krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení sociálních služeb a dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu 1. Charakteristika jednotlivých typů klientů.
2. Charakteristika různých komunikačních strategií s jednotlivými typy klientů - zásady práce s klienty.
3. Praktická cvičení - nácvik a řešení modelových situací.
4. Diskuse a odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design