Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Jednání s klienty s problémovým chováním
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Akreditace MPSV - č. A2019/1207-SP/PC/VP - ukončena
Cíl kurzu Absolvent se seznámí se základními poznatky o jednotlivých typech problémových klientů a s jejich charakteristikou. Pozná a pochopí, kdo je problémový klient, v čem spočívá obtížnost komunikace s ním, co prohlubuje jejich duševní krizi při jednání s lidmi a jaké jsou nejvhodnější komunikační strategie s jednotlivými typy problémových klientů. Pochopí základní požadavky na mezilidskou komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci. Rozvine své komunikační kompetence a pozná, jak zefektivnit vlastní styl jednání s problémovými typy klientů.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům sociálních odborů obcí a krajů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu 1. Typy problémových klientů - charakteristika jednotlivých typů problémových klientů.
2. Základy sociální komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci.
3. Vedení rozhovorů s problémovými klienty.
4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů.
5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design