Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Efektivní komunikace po telefonu
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Akreditace neakreditováno
Cíl kurzu Cílem kurzu je rozvoj schopností pro telefonickou komunikaci. Účastník se naučí sledovat svůj cíl, pokládat správné otázky a zaujmout v komunikaci patřičný postoj. Zvláštní pozornost se bude věnovat agresivním a manipulativním způsobům komunikace. Díky osvojení principů a metod k jejich zvládnutí získají účastníci větší sebejistotu a budou se při telefonování cítit lépe.
Cílová skupina Kurz je určen všem, kteří chtějí zdokonalit svůj telefonický projev nebo chtějí získat sebejistotu při telefonování
Program kurzu 1. Úvod do problematiky, seznámení.
2. Struktura telefonického hovoru.
3. Efektivní komunikace po telefonu - sledování cíle.
4. Aktivní naslouchání.
5. Praxe kladení otázek.
6. Obrana proti manipulaci a agresi.
7. Diskuse, závěr.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design