Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Jak motivovat klienta v sociální službě
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Akreditace MPSV - 2013/0105-PC/SP/VP akreditace ukončena
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům, pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Kurz je organizován ve spolupráci s Alenou Weberovou, akreditační č. instituce 2010/1137-I

1. Životní postoje a druhy motivace.
2. Lidské emoce, lidské potřeby, jak je nejlépe zjistíme, využití při sociální práci.
3. Motivace pracovníků při práci s klienty.
4. Sociální aspekty motivace lidí.
5. Motivace kolektivu pro sociální práci.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design