Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Uplatnění asertivity při jednání s klienty - úvod do problematiky
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Akreditace MPSV - č. 2015/0141-PC/SP/VP/PP
Cíl kurzu Cílem kurzu je osvojení základních poznatků a dovedností asertivního způsobu chování a jeho využití při jednání s klienty.
Cílová skupina Kurz je určen především pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytující sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu 1. Úvod do asertivity a způsoby chování lidí - charakteristika jednotlivých typů chování, projevy manipulativního chování.
2. Aspekty ovlivňující komunikaci - životní postoj jedince, záměna věcné a vztahové roviny, transakční analýza.
3. Základní asertivní práva a techniky.
4. Trénink asertivní mluvy a chování.
5. Řešení případů z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava

Aktuality

V. Škuta & Hadžim & Kovi design