Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Kurz Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit a kurz Jak motivovat klienta v sociální službě - ZRUŠENO
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 29053
Lektor Bc. Reitmayerová Alena
Pobočka Praha
Místo konání hotel AMÁLKA, Straškov - Vodochody
Datum konání 10. 6. 2019 - 11. 6. 2019 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 9:00 - 15:15
Časový rozsah 2 dny/16 hodin
Cena 4300,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2018/0180-SP/PC/VP, MPSV č. A2018/0181-SP/PC/VP
Cíl kurzu Cílem kurzu je získání znalostí a dovedností potřebných pro účinnou argumentaci při jednání s klienty a rodinnými příslušníky a jejich motivaci.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obcí a měst, sociálním pracovníkům a pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Místo konání kurzu: hotel AMÁLKA Straškov - Vodochody č. 24. Hotel Amálka je umístěný v klidné malebné vesničce Straškov-Vodochody vzdálené 7 Km od Roudnice nad Labem a 20 min jízdy od Prahy.
Informace o hotelu naleznete na http://www.hotel-amalka.cz
https://www.facebook.com/HOTEL.AMALKA/

Ubytování je standardně ve dvoulůžkových a třílůžkových pokojích.

Čas konání kurzu:
10. 6. zahájení v 9:00 hodin, prezence od 8.30 hodin
11. 6. ukončení kurzu v 15:15 hodin

Upozorňujeme Vás na upřesnění smluvních podmínek u tohoto kurzu:
- V případě storna přihlášky více jak 35 dnů před kurzem je storno bez poplatku
- 35 dnů před kurzem a méně se hradí storno poplatek ve výši 50% z ceny kurzu.

Cena zahrnuje: ubytování, stravování, 1.den kurzu odpolední pobyt v areálu wellness hotelu - k dispozici zdarma vyhřívaný bazén, vířivka. Je možné dokoupit si další služby - např. masážní křeslo, masáže, saunu, k dispozici jsou tenisové kurty.

Doporučujeme si vzít s sebou: plavky, župan, vhodnou obuv do wellness.

Absolventi obdrží osvědčení o absolvování dvou jednodenních kurzů
1. kurz - Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit - 8 hodin
2. kurz - Jak motivovat klienta v sociální službě - 8 hodin.

Kurzy jsou organizovány ve spolupráci a nositelem akreditace je organizace Dítě, rodič, prarodič, z.s.

Program:
1. den: Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit - 8 hodin, akr. č. A2018/0180-SP/PC/VP

1. Typy klientů.
2. Zdravý vývoj jedince.
3. Efektivní komunikace.
4. Motivace lidského jednání.
5. Diskuse a odpovědi na dotazy.

2. den - Jak motivovat klienta v sociální službě - 8 hodin, akr. č. MPSV č. A2018/0181-SP/PC/VP

1. Životní postoje a druhy motivace.
2. Lidské emoce, lidské potřeby, jak je nejlépe zjistíme, využití při sociální práci.
3. Motivace pracovníků při práci s klienty.
4. Sociální aspekty motivace lidí.
5. Motivace kolektivu pro sociální práci.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design