Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Jak efektivně zvládnout agresivitu klienta ZRUŠENO
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 222051
Lektor Mgr. Sluková Květa, Ph.D.
Pobočka Praha
Místo konání Regionální kancelář Praha, Vítkova 244/8, Praha 8 - Karlín (1. patro)
Datum konání 1. 6. 2022 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 13:30
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Cena 2100,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2021/0147-SP/PC/PP/VP
Cíl kurzu Vzdělávací program je zaměřen na získání základních znalostí a dovedností v oblasti komunikace a jednání s klienty s agresivním chováním. Cílem programu je seznámit s příčinami agresivity klientů, agresivními projevy klientů, v čem spočívá obtížnost komunikace s nimi a co prohlubuje jejich duševní krizi. Dále také na seznámení se základní charakteristikou klientů s problémovým a agresivním chováním, ať již se jedná o vrozené či získané poruchy chování. Pozornost bude dále věnována specifikaci základních požadavků a doporučení na efektivní komunikaci, jednání a vyjednávání s těmito klienty, včetně zvládání vlastních reakcí, odolnosti pracovníka a zpracování zážitků z konfliktních situací.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obcí, měst, krajů, úřadů práce, sociálním pracovníkům zařízení sociálních služeb a dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 2+1, tj. při přihlášení 3 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.

1. Agresivita a její původ v lidském chování - vymezení základních pojmů a terminologie, agrese, agresivita, hostilita, zlost, vztek, hněv, dělení agrese. Definování příčin lidské agresivity, různá hlediska dělení agrese. Příčiny lidské agrese.
2. Agresivní projevy klientů - podoby agresivního chování a varianty agresivního chování, formy agresivního chování, diskuse ke zkušenostem účastníků. Agresivita na podkladě choroby.
3. Charakteristika klientů s problémovým chováním - charakteristika specifických skupin klientů, v čem mohou být problémoví, co je příčinou jejich agrese. Charakteristika agresora a násilníka, motivy jednání.
4. Komunikace a vyjednávání s agresivním klientem - spouštěcí faktory agresivního chování, vývoj situace, uklidňující vlivy, postup řešení a zvládání agresivity klientů. Co se nám osvědčilo - zkušenosti frekventantů kurzu. Psychologické zvládnutí vlastních emocí a reakcí. 5. Jak se nám daří zvládnout vlastní reakce - diskuse, odpovědi na dotazy.

Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design