Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz

Název kurzu Vedení náročných rozhovorů s klienty a Obrana proti manipulaci DVOUDENNÍ KURZ V HOTELU AMÁLKA Straškov-Vodochody, AKCE 3+1
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 222061
Lektor Bc. Košťáková Alena
Pobočka Praha
Místo konání hotel AMÁLKA, Straškov - Vodochody
Datum konání 29. 8. 2022 - 30. 8. 2022 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 9:00 - 14:00
Časový rozsah 2 dny/14 hodin
Cena 4900,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2021/0145-SP/PC/PP/VP MPSV - č. A2021/0146-SP/PC/PP/VP
Cíl kurzu Absolvent získá základní znalosti a dovednosti jak vést rozhovor s klientem, jak se co nejlépe připravit na rozhovor, aby splnil svůj účel, jak co nejlépe zabezpečit podmínky pro vedení rozhovoru, jak odhadnout typ svého komunikujícího partnera. Pochopí, jaký je efektivní způsob komunikace a to jak verbální či neverbální, jak se vyvarovat nejčastějších prohřešků v dialogu a jak, použitím vhodných otázek a využitím znalostí signálů řeči těla, co nejlépe zvládnout obtížné situace v rozhovoru.Cílem kurzu je získání znalostí a dovedností v oblasti komunikace s manipulativními osobami a ukázat možnosti, jak efektivně komunikovat a bránit se manipulativním strategiím.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obecních, městských, krajských úřadů, pracovníkům úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům z řad pracovníků pomáhajících profesí.
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 3+1, tj. při přihlášení 4 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.


Místo konání kurzu: hotel AMÁLKA Straškov - Vodochody č. 24. Hotel Amálka je umístěný v klidné malebné vesničce Straškov-Vodochody vzdálené 7 Km od Roudnice nad Labem a 20 min jízdy od Prahy.
Informace o hotelu naleznete na http://www.hotel-amalka.cz
https://www.facebook.com/HOTEL.AMALKA/

Čas konání kurzu:
29. 8. zahájení v 9:00 hodin, prezence od 8:30 hodin
30. 8. ukončení kurzu 14:00 hodin

Upozorňujeme Vás na upřesnění smluvních podmínek u tohoto kurzu:
- V případě storna přihlášky více jak 35 dnů před kurzem je storno bez poplatku
- 35 dnů před kurzem a méně se hradí storno poplatek ve výši 50% z ceny kurzu.

Cena zahrnuje: ubytování, stravování, 1.den kurzu odpolední pobyt v areálu wellness hotelu - k dispozici zdarma vyhřívaný bazén, vířivka, masážní křeslo. Je možné dokoupit si další služby - např. masáže, saunu, k dispozici jsou tenisové kurty.

Doporučujeme si vzít s sebou: plavky, župan, vhodnou obuv do wellness.


Absolventi obdrží osvědčení o absolvování dvou jednodenních kurzů:
Vedení náročných rozhovorů s klienty – akr. č. MPSV - č. A2021/0145-SP/PC/PP/VP
Obrana proti manipulaci - MPSV - č. A2021/0146-SP/PC/PP/VP

Program 1. den
1. Příprava na náročný rozhovor.
2. Zákonitosti úspěšné komunikace.
3. Vedení rozhovoru
4. Zvládání obtížných situací v rozhovoru.

Program 2. den
1. Manipulace - základní pojmy, reakce na manipulaci, základní pravidla, typy manipulátorů.
2. Manipulativní strategie a taktiky.
3. Způsoby obrany proti manipulaci.
5. Trénink, řešení případových studií a problémů z praxe.
6. Diskuse a odpovědi na dotazy.



Přihláška


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design