Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu Individuální plánování průběhu sociální služby v praxi NOVINKA
Tématická oblast Sociální služby
Variabilní symbol 29028
Lektor PhDr. Vaculová Markéta, MBA
Pobočka Praha
Místo konání Více info...Regionální kancelář Praha, Opletalova 1417/25, Praha 1 - Nové Město (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2)
Datum konání 27. 3. 2019 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1700,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2018/0564-SP/PC
Cíl kurzu Absolvent vzdělávacího programu získá poznatky o individuálním plánování průběhu sociální služby,které bude schopen aplikovat v praxi při společném plánování s uživatelem sociálních služeb. Absolvováním vzdělávacího programu si absolvent rozšíří přehled o možnostech, jak vést dokumentaci. Dále získá informace, jak vypracovat osobní profil a individuální plán uživatele a jak společně s uživatelem stanovit jeho cíle vycházející z potřeb nebo přání. Získá informace, jak efektivně komunikovat s uživateli sociální služby v rámci individuálního plánování a bude seznámen se zvláštnostmi plánování s osobami, které verbálně nekomunikují.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu 1. Vnitřní pravidla pro individuální plánování - zásady plánování a komunikace s uživatelem. Vztažnost k dalším standardům (1,15,6, aj.) Položky dokumentace individuálního plánování: osobní údaje klienta, osobní cíl, společný cíl, zdroje klienta, dohodnutá podpora, kroky plnění plánu, měřitelné kritérium, možná rizika, termín zhodnocení. Záznamy o plnění plánu. Role klíčového pracovníka.
2. Písemný záznam individuálního plánování - položky dokumentace individuálního plánování. Co píše pracovník s klientem. Nutnost výměny informací v týmu. Jak evidovat a hodnotit společný cíl vzájemné spolupráce. Měřitelná kritéria, možná rizika, termíny zhodnocení. Záznamy o plnění plánu. Vzory dokumentací na sestavení osobního profilu uživatele, plánů podpory a IP plánů. Tipy, jak nenásilně zjišťovat cíle a potřeby klienta, jak s ním v průběhu služby pracovat a podporovat ho.
3. Komunikace s klientem v rámci přípravy individuálního plánu - jak zjistit údaje do osobního profilu. Sestavení osobního profilu uživatele, zdroje údajů. Zamyšlení se nad přáními a potřebami uživatele, hledání skutečného přání. Využití neverbální komunikace, pozorování, analýza reakcí uživatele, přehodnocování kroků, úpravy plánu.
4. Specifika individuálního plánování s verbálně nekomunikujícími uživateli - stručný přehled technik pro komunikaci s nekomunikujícím uživatelem. Zvláštnosti u různých skupin verbálně nekomunikujících. Možnosti, jak s jednotlivými typy klientů navazovat komunikaci. Řešení případů z praxe účastníků.
5. Diskuse a odpovědi na dotazy.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design