Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu Práce s uživateli sociálních služeb a jejich rodinou s využitím prvků mediace, AKCE 2+1
Tématická oblast Sociální služby
Variabilní symbol 220056
Lektor PhDr. Vaculová Markéta, MBA
Pobočka Praha
Místo konání Regionální kancelář Praha, Vítkova 244/8, Praha 8 - Karlín (1. patro)
Datum konání 14. 9. 2020 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 13:30
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1800,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2019/0826-SP/PC/VP
Cíl kurzu Absolvent kurzu získá vhled do MEDIACE, zjistí, jaké nástroje tato technika používá. Rozvine své dovednosti aktivního naslouchání a argumentace pro efektivnější komunikace na pracovišti. Osvojí si vědomosti o typologii rodin, o střetech zájmů, které vedou ke konfliktním situacím, bude lépe rozumět situacím, kdy je více klientů, bude lépe hájit potřeby svého uživatele. Pracovník v sociálních službách bude moci v době, kdy není ve službě nadřízený, nestranně podpořit uživatele v řešení nějakého sporu. Sociální pracovník více rozvine své schopnosti aktivního naslouchání a smírné komunikace při řešení zátěžových mezi klientem a jeho rodinou.
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 2+1, tj. při přihlášení 3 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.

Kurz je organizován ve spolupráci a nositelem akreditace je Mgr. Markéta Vaculová.

V kurzu bude rozebrána mediace jako nástroj smírné komunikace při řešení střetů zájmů mezi uživatelem sociální služby a jeho rodinou (opatrovníkem), např. v DOZP a při řešení konfliktů mezi uživateli různých služeb, vč. typologie konfliktu. Účastníci se dozví informace o typologii rodiny, kdy musíme respektovat vůli rodiny, kdy uživatele, jak řešit situace s více klienty (např. v SAS). Pomocí kazuistik s dobrou praxí se vydefinuje, kdo je klient, jaké jsou střety zájmů a možnosti prevence či řešení. Bude rozebrán žirafí jazyk, tedy techniky aktivního naslouchání jako základ mediace a na modelových situacích si účastníci vyzkouší roli mediátora při řešení různých zátěžových situacích v praxi.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design