Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu ON-LINE KURZ Jednání s klienty s problémovým chováním
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 120086
Lektor PhDr. Vaculová Markéta, MBA
Pobočka Olomouc
Místo konání Více info...Regionální kancelář Olomouc, Fibichova 2, Olomouc
Datum konání 9. 12. 2020 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:00 - 14:45
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1700,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2019/1207-SP/PC/VP
Cíl kurzu Absolvent se seznámí se základními poznatky o jednotlivých typech problémových klientů a s jejich charakteristikou. Pozná a pochopí, kdo je problémový klient, v čem spočívá obtížnost komunikace s ním, co prohlubuje jejich duševní krizi při jednání s lidmi a jaké jsou nejvhodnější komunikační strategie s jednotlivými typy problémových klientů. Pochopí základní požadavky na mezilidskou komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci. Rozvine své komunikační kompetence a pozná, jak zefektivnit vlastní styl jednání s problémovými typy klientů.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům sociálních odborů obcí a krajů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu ON-LINE KURZ.
Po vyplnění přihlášky obdržíte potvrzení o jejím přijetí. Nejpozději den před konáním školení obdržíte na váš e-mail pracovní materiál, internetový odkaz pro přihlášení spolu s podrobnými pokyny a hodnotící dotazník. V den konání školení kliknete na uvedený odkaz (doporučujeme alespoň 10 minut před zahájením semináře). Po skončení kurzu nám zašlete vyplněný dotazník zpět e-mailem s vyplněnými údaji pro osvědčení. V případě, že kurz nebyl uhrazen zálohově předem, po skončení semináře obdržíte fakturu a po jejím uhrazení obdržíte poštou osvědčení o absolvování školení. V případě zálohově uhrazené platby obdržíte poštou daňový doklad a osvědčení.

Program:
1. Typy problémových klientů - charakteristika jednotlivých typů problémových klientů.
2. Základy sociální komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci.
3. Vedení rozhovorů s problémovými klienty.
4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů.
5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design