Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu ON-LINE Jednání s klienty s problémovým chováním OBSAZENO, využijte další termín 1. 12.
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 122056
Lektor PhDr. Kliment Pavel, Ph.D.
Pobočka Praha
Místo konání ON-LINE
Datum konání 20. 9. 2022 (akreditovaný kurz osvobozen od DPH)
Čas konání 08:30 - 15:15
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Cena 1800,- Kč
Akreditace MPSV - č. A2019/1207-SP/PC/VP
Cíl kurzu Absolvent se seznámí se základními poznatky o jednotlivých typech problémových klientů a s jejich charakteristikou. Pozná a pochopí, kdo je problémový klient, v čem spočívá obtížnost komunikace s ním, co prohlubuje jejich duševní krizi při jednání s lidmi a jaké jsou nejvhodnější komunikační strategie s jednotlivými typy problémových klientů. Pochopí základní požadavky na mezilidskou komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci. Rozvine své komunikační kompetence a pozná, jak zefektivnit vlastní styl jednání s problémovými typy klientů.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům sociálních odborů obcí a krajů, úřadů práce, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 2+1, tj. při přihlášení 3 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.

Informace k ON-LINE KURZU (MS TEAMS)
Nejpozději den před konáním školení obdržíte na váš e-mail pracovní materiál, internetový odkaz pro přihlášení spolu s podrobnými pokyny a hodnotící dotazník. V den konání školení kliknete na uvedený odkaz (doporučujeme alespoň 10 minut před zahájením semináře). Po skončení kurzu nám zašlete vyplněný dotazník zpět e-mailem. V případě, že kurz nebyl uhrazen zálohově předem, po skončení semináře obdržíte e-mailem fakturu a po jejím uhrazení obdržíte poštou osvědčení o absolvování školení. V případě zálohově uhrazené platby obdržíte po kurzu poštou daňový doklad a osvědčení.

1. Typy problémových klientů - charakteristika jednotlivých typů problémových klientů.
2. Základy sociální komunikace a faktory ovlivňující úspěšnou komunikaci.
3. Vedení rozhovorů s problémovými klienty.
4. Jednání a vyjednávání, postup při řešení konfliktů.
5. Příklady z praxe, diskuse a odpovědi na dotazy.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design