Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Přihlášení na kurz


Titul: Jméno a příjmení: Funkce:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
Chci přihlásit více osob
Název organizace: IČ:


Informace o kurzu


Název kurzu ON-LINE Konflikty s klienty a jejich řešení AKCE 2+1
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Variabilní symbol 222084
Lektor PhDr. Kliment Pavel, Ph.D.
Pobočka Olomouc
Místo konání ON-LINE
Datum konání 4. 11. 2022 (akreditovaný kurz osvobozený od DPH)
Čas konání 8:30 - 13:30
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Cena 1800,- Kč
Akreditace MPSV č. - A2021/0701-SP/PC/VP
Cíl kurzu Vzdělávací program je zaměřen na získání základních znalostí a komunikačních dovedností při řešení konfliktních situací v jednání s klienty. Cílem programu je seznámit s psychologickými aspekty konfliktu, významem konfliktu, typy konfliktů, příčinami vzniku konfliktů, s rolemi účastníků v konfliktu a s faktory ovlivňující konflikt a jeho průběh. Účastníci pochopí, v čem spočívá obtížnost komunikace v konfliktních situacích a jak se projevují jednotlivé fáze konfliktu v jednání s klienty. Pozornost je dále věnována seznámení se základními požadavky na efektivní komunikaci v konfliktní situaci, zejména s důrazem na efektivní vedení rozhovoru, dále na pochopení základních kroků při řešení konfliktu a hledání možností řešení konfliktů, a to formou řešení simulovaných situací a řešení případů z praxe.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obcí, měst, krajů, úřadů práce, sociálním pracovníkům zařízení sociálních služeb a dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Kurz nabízíme se slevou v rámci akce 2+1, tj. při přihlášení 3 osob má vstup 1 účastník zdarma. Sleva se Vám při přihlašování neukáže automaticky, ale bude Vám potvrzena v rámci e-mailu při potvrzení přihlášky.

Informace k ON-LINE KURZU.
Nejpozději den před konáním školení obdržíte na váš e-mail pracovní materiál, internetový odkaz pro přihlášení spolu s podrobnými pokyny a hodnotící dotazník. V den konání školení kliknete na uvedený odkaz (doporučujeme alespoň 10 minut před zahájením semináře). Po skončení kurzu nám zašlete vyplněný dotazník zpět e-mailem s vyplněnými údaji pro osvědčení. V případě, že kurz nebyl uhrazen zálohově předem, po skončení semináře obdržíte e-mailem fakturu a po jejím uhrazení obdržíte poštou osvědčení o absolvování školení. V případě zálohově uhrazené platby obdržíte po kurzu poštou daňový doklad a osvědčení.

1. Psychologické aspekty konfliktu a role účastníků v konfliktu - vymezení základních pojmů a terminologie - význam konfliktu, typy konfliktu a jejich obvyklé řešení, cyklus a vývoj konfliktu. Role účastníků v konfliktu, přístupy ke konfliktu.
2. Vedení rozhovoru v konfliktní situaci - komunikační techniky, neverbální komunikace. Specifika rozhovoru v konfliktní situaci, průběh, podmínky, význam kladení otázek. Techniky ke snížení napětí a konfliktu. Jak pracovat s emocemi.
3. Řešení konfliktu s klientem - základní kroky při řešení konfliktu, formulace kritérií, hledání možností řešení, mediace. Řešení námitek, vyjednávání, uplatnění asertivního přístupu v konfliktních situacích.
4. Řešení případů z praxe, cvičení.
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design