Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Jak klienty správně odhadnout a přesvědčit je ke změně při sociální práci
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Akreditace MPSV - č. A2022/0575-SP/PC/VP
Cíl kurzu Cílem kurzu je získání znalostí a dovedností potřebných pro účinnou argumentaci při jednání s klienty a rodinnými příslušníky.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům obcí a měst, sociálním pracovníkům a pracovníkům zařízení sociálních služeb a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Kurz je organizován ve spolupráci s organizací Dítě, rodič, prarodič, z.s.
Program:
1. Typy klientů.
2. Zdravý vývoj jedince.
3. Efektivní komunikace.
4. Motivace lidského jednání.
5. Diskuse a odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design