Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Základy jak na emoce - klienta nebo i vlastní (rozvoj emoční inteligence)
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/8 hodin
Akreditace MPSV - č. A2022/0496-SP/PC/PP/VP
Cíl kurzu Absolvent získá znalosti a dovednosti v emočním jednání klienta či svém s využitím pro sestavování péče o klienta a týmu.
Cílová skupina Kurz je určen sociálním pracovníkům na úřadech, pracovníkům zařízení poskytujících sociální služby a všem dalším zájemcům o tuto problematiku
Program kurzu Kurz je organizován ve spolupráci s organizací Dítě, rodič, prarodič, z.s.

1. Typy a funkce emocí.
2. Emoční vývoj jedince.
3. Zvládání emocí v krizi a zátěži.
4. Některé obranné mechanismy.
5. Diskuse, řešení případů z praxe, odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design