Vítá Vás vzdělávací agentura EDUPOL, v. o. s.# Váš partner v profesním i osobním růstu# Bonusy pro stálé klienty - info zde...

Katalog kurzů


Název kurzu Řešení konfliktních situací s klientem - úvod do problematiky
Tématická oblast Sociální komunikace, jednání s klienty a psychohygiena
Časový rozsah 1 den/6 hodin
Akreditace MPSV - č. 2015/0140-PC/SP/VP/PP ukončena
Cíl kurzu Cílem kurzu je interaktivní formou ukázat možné přístupy k řešení konfliktů s klienty a zefektivnit způsob a výsledek jednání.
Cílová skupina Kurz je určen pracovníkům obecních, městských a krajských úřadů, úřadů práce, pracovníkům zařízení sociálních služeb, pracovníkům firem a dalším zájemcům o tuto problematiku.
Program kurzu 1. Psychologické aspekty konfliktu.
2. Vedení rozhovoru v konfliktní situaci.
3. Řešení konfliktu s klientem.
4. Vyjednávání, řešení námitek a uplatnění asertivního přístupu v konfliktních situacích.
5. Trénink vedení rozhovorů v konfliktních situacích.
6. Diskuse, řešení případů z praxe, odpovědi na dotazy.

Aktuálně vypsaný termín kurzu


Nebyl nalezen žádný termín

Nenalezli jste vhodný termín

Máte-li zájem o účast na kurzu v jiném termínu, případně jeho zajištení pro Vaše zaměstnance na zakázku, vyplňte a odešlete prosím tento kontaktní formulář

Vaše jméno
Kontakt na Vás
Poznámka
Zaregistrujte se pro zasílání aktuální nabídky:
Praha       Olomouc
Ostrava   Jihlava
V. Škuta & Hadžim & Kovi design